close

今天早上抓下了BB一張超眼前一亮的圖圖(爆)

big bang wif yg girl 
原來這就是WIF female Big Bang
再找到NEWS:
Credits to
http://sookyeong.wordpress.com

They will released a digital single ‘Lollipop’ on 27th March through sites like Melon and Mnet, and on the 28th, they will appear in the CF for LG Electronics CYON. They will appear in a new ‘Lollipop phone’ MV for LG CYON.

‘Lollipop’ MV will be revealed around end of March to beginning of April.

要是真的話, 我會超感動, 很期待的說
突然想起了STYLIST,哈哈XD

順道到網上找找手機的資料,
喂! 幹嗎什麽都没找到-0-
之前一直期待ICE-CREAM 2 在港推出, 之後再期待LG COOKIE何時才可棒回家....
現在.....


另外再看到一張令我倒下的圖icon - cute (4).gif
cookie phone wif gd 2009  
志龍小朋友, 你真是令我無言,
你是在引誘我嗎!?
明明上次只看到BB在COOKIE的CF只有兩秒就飛走了...
現在竟然給我看到這張圖


我想說:今天我真的很滿足

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    miisme 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()